Tjena mittbena!!

Tjena!!

Idag började vi tidigt igen ... öööh as jobbigt, men skit i det. Imorgon har jag ju NO-prov men jag kan inte så mycket av det och orkar inte plugga så mycket.. hehe ska nog läsa på lite innan lektionen imorgon, orkar inte göra det nu hahah. så idag kom jag typ hem, försökte äta något och sen var jag tvungen att gå ut med min hund. vi var ute en halvtimme. Ähh när jag kom in igen läste jag typ en sida av själva no grejen sen orkade jag inte mer så jag kollade tv istället.. Asså det är inget viktigt prov det är bara något litet enkelt. Juste efter provet så ska vi typ byta platser och sen börja med kemi, fett nice asså!! hahah aja...

Hejdå // Aurelie

Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0