SOFIE

heej
Aa som Erica och Aurre är vi tre kompisar som skriver här
och jag är den tredje :P
nä men asså jag heter sofie och är 13år snart 14 i feb(A)
heheh
nä men jag bor i nässjö flytta hitt i slutet av maj och har snart bott här i nässjö i ett halv år / år tror jag (A)
hehe men  har bott i älta sen jag va lite :P
hehe men jag har två hundar och en katt =)
två rottisar och en  bondkatt typ
heheh hundarna heter puccini och drusus inte rufus eller jesus utan drusus :P
haha men skolan idag då och det va as seg dag tycker jag -.-'
men blev klar med min grej jag gjort på slöjden får ta hem den om en vecka asså på måndag. men aaa det va min dag =)
( just jag ska försöka blogga varje dag )
men vi ses / hörs senare ska försöka börja plugga . snark :P
/ sofie

Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0