SOFIE HÄR!

tjoooh<3
idah va det skolan :P
men aa vi börja halv 10 och sluta två typ.
men första lektionen va so. vi holler på med religon Bibeln. inte jätte kul med aja
sen hade vi lunch, fiskpanetter och potatis mos det va skit äkligt :S
jag lovar potatismosen smaka välling typ :s
usch inte så jätte gott
men efter lunchen skulle vi ha idrott så då fick vi gå till sporthallen det tog oss en kvart att gå ditt XD
haha men sen hem så kasta Pontus en snöboll bakot som träffa mig så jag blev ganska snöig va inte så glad :S
men sen när vi kom upp till skåpen så hade ida fått snö på sig så hon typ jaga pontus och jesper
haha men när dom kom så kasta hon tuggumi på dom XD
bäst:P
men aja det va min dag, min tennis börjar ikväll. det ska typ bli kul tror jag.
hehe
så fort det går att ladd in bilder igen så ska jag nog börja visa min outfit eller nåttXD
haha men bye :P


Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0