I´m here!!!

Tjenixen XD..
Idag började jag 11,20 det var fett skööönt. Vi började så "sent" för att vi skulle åka och köra curling. Men vi slutade runt halv tre då skulle vi ta bussen hem men jag var tvungen att hoppa av i sickla för att jag skulle till tandläkaren. Sen så åkte jag hem och åt lite typ puffar. Vid sex så gick jag och tittade på Green Hill cup. Jag tittade på ett av våra lag vi är uppdelade i tre lag och jag ska spela imorgon. Det gick faktiskt ganska bra för dom som spelade idag (lag 3) dom vann första matchen med 5-0, andra matchen med 4-0 och sista matchen förlorade dom med 0-1, tyvärr men Enskede gjorde mål typ i slutet så det var synd. Men imorgon ska ju jag spela och de är samling typ 12,30, men första matchen börjar typ 13.15 eller något. Aja ska bli fett skoj o spela!!

Hejdå



Aurelie

Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0