Hej Svej!!

Hej Svej, Idag började vi typ åtta, jobbigt att börja tidigt!! Men jaja då hade jag so och vi skulle ha någon gruppredovisning men Jenny var inte där så vi han inte redovisa för varandra i gruppen, YES!! Sen så hade vi bild och där gör vi serier ganska kul men svårt att hitta på något. Och det är så himla jobbigt för Ying-Ying är så himla bra på att rita så man tycker att man själv suger. Efter skolan gick jag till Centrum för att köpa pengar till min mobil, 75 kronor:D ääh sen så gick jag till gården och körde kort ( vänd tian) med Malin, En som jobbar på gården. Jag gjorde det innan jag gick in och repade med mitt band. Vi kör 21 guns med bandet. Gården stängde fem då kom mamma och hämtade mig för hon kom från jobbet och hon hämtade mig på vägen. När jag kom hem var jag tvungen att plugga till ett prov vi har på torsdag det är NO - tid och rörelse. Skit tråkigt fattar typ ingenting och jag låg efter men nu har jag typ kommit i kapp!! STOLT!. Sorry att jag inte skriver så ofta men det är för att jag har en annan blogg som heter Aurelies.blogg.se, eller jag skriver inte så himla ofta där heller men det brukar bli mer där än här. Äh ja det var typ bara det som hade hänt idag. Imorgon är det ju skola igen, tråkigt och jobbigt men jaja man måste ju om man vill ha ett bra jobb. Snart ska jag titta på dubbelt avsnitt av Paradise Hotel, As nice!! Aja tjaba då!!! 

Hälsningar Aurelie ;) haha Bye.

Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0