Erica

Jag heter Erica och är 13 år gammal.
Ida var jag i skolan och vi hade 6 lektioner..Vi fick nytt schema inte så mycket ändringar.
Efter skolan så gick ja hem och pluggade lite på so.Har so läxa tills på fre.


Om ni undrar så  går jag och Aurelie(Aurre)i samma klass och Sofie gick i våran klass förut för att nu bor hon i Nässjö(I småland) och vi i Nacka(I stockholm).Vi och några kompisar har en "klubb" som heter Bayeers och det står för Beatrix(Bea),Aurre,Ying-ying,Erica(Jag),Emma,Ronja och Sofie..Vi brukar sova över hos någon och snacka om olika saker och sånt.
Lägger in några bilder när vi hade bayeers kväll senaste gången



övre raden:Bea,Emma,Sofie
nedre raden:Ronja,Aurre,Ying-ying




Emma,Aurre;Ronja



Ronja,Emma,Aurre,Jag

Haha vi sjöng lite singstar också:P



Haha Bea som gömde sig bakom täcket förut:P


Kram Erica

Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0