Aurelie...

Hej jag heter Aurelie och jag är 12 eller 13 på lördag men. Ähh jag går i 7:an och har den här bloggen med två kompisar som heter Sofie och Erica. Vårat namn är från våra mellannamn ändå ganska coolt tycker jag. Men idag var det ju skola vi började runt 08,15 och slutade runt 14,15 eller något sånt. Då gick jag till gården för att jag skulle köra med mitt band vid tre någon gång.Vi spelade 21 gunn. Vi höll på till fem, då gick jag hem. Det var iskallt. Men jag drack varm oboy när jag kom hem det var jätte gott ju, länge sen man drack det. Men nu sitter jag bara vid datan och har min lillebror i mitt rum som tittar på film " Vilddjuren". Men vid tio blir det ju dubbelavsnitt av Paradise hotell, fett sköööönt. 

Hejdå!!  


Aurelie 

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag sluta fyra!!!!!!!!

2010-01-13 @ 18:19:54

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0