17/1

Tjenare;)

jag blev ju tonåring igår!! och idag fyller brorsan år!

Hahaha ni såg ju dom fina bilderna Erica hade lagt ut, jag ser ut som fan... Jag är ju den med kort hår, eller vad man ska säga;) Den med kortast hår av alla där...

Idag har jag ju firat lillebror, han är elva år nu!
Han fick något spel och någon playstation kontroll och lite kläder tror jag... Vet inte om han fick något mer.

Imorgon är det ju skola igen, kommer vara skit jobbigt att snacka och äta eftersom jag har opererat bort tänder. Så man har ju liksom stygn i munnen, gör ont som fan och kan knappt käka eller snacka.

Hej svej leverpastej!!!


Aurelie;D

Kommentarer

Skriv till mig här =):

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-post?: (visas bar för mig)

Har du någon blogg skriv den här då?:

Skriv vad du vill här :

Trackback
RSS 2.0